spread

Spånade bland lite okända bloggar inatt. På tok för sent om man ska upp nu och äta en rejäll frukost och ladda inför match.
Det jag skulle komma till, det grande poäng.
Att ordet mjao, mjau, har spridit sig.
Säkerligen har det florerat i tidigare eran. Men just i det  här fallet tror jag att jag/vi är upphovsmakare till det.
Jag stör mig inte på att det används, men jag tycker det är synd att dom missar dess innerliga värde.
Mister LÅng och herr Krill är faktiskt dess genuine födare, iaf för mig.
Sen har andra formationer uppkommit iockmed Mjau-ordet.
Sommarkatt, det är jag samt delvis snusk-claesson som patenterat den benämningen.
Ville bara få lite historik klargjort bakom detta.
Nu ska ja äta frukost.



Kommentarer
Postat av: Mister Lång

Du har så rätt så rätt.. :D

Tack för lite politisk upprättelse!

2008-09-13 @ 12:19:52
Postat av: Lelle

haha! snusk Claeson!! det var fan bra!

2008-09-18 @ 18:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!