The nothing song

Vilken dag. Jag och datorn har legat och tjusas med varann mest hela dagen.
Eller det där var egentligen en skär lögn.
Vi hade bara lite småerotiskt på förmiddagen innan det var dags att göra nåt med mitt bedrövliga liv.
Klart o betart har genomsyrat mig sedan det där generösa knapptrycket på detur.

Här gäller det att ligga före fällorna. Så därför lensade jag hela apoteket på preparat och hjälpliga medel till min lyxweekend. Jag tänke ju knappast ligga och vrida mig i plågor med skitdemoner och annat obehagligt när jag gapat  sommaren ut med mitt ramaskri för detta.
Så jag har helt enkelt köpt lite olika magmedel, solkrämer och stekoljor. Resorb och våtservetter.
DJÄVULSKT bra!
Man ska ju inte måla fan på väggen, men man vet ju aldrig.

Lite onödigt plick o plock visste jag skulle tillkomma hur än jag betedde mig, men istället för en flådig burgare tog jag en morot och sög på lite kaffe hemmavid istället.
För att inte se ut som en vandrande lysrör så grundade jag med lite fejkgrillning.
Tänkte försöka bränna till lite innnan, så det inte blir så genant och uppenbart att man är en norrlandsvenne som egentligen kan luras till det mesta.
Usch ja får gåshud för att ja är så fruktansvärt grym på att planera.

Nu väntar jag in kissis som ska komma hit för en kvällsfika och filmäventyr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!