Woodchuck

How much wood would a wood chuck chuck, if a wood chuck could chuck wood?

Skulle vilja ge mig själv en kolossal profit efter dagens goda gärningar.
Inte nog med att jag med mina finsmakarkunskaper skrapade ihop en sjuhelsikes wok till frukost, har jag också aktiverat kissi genom att rasta t henne från sitt lilla gryt. 
Simmade som silverfiskar på badhuset.

Tog en tripp till stan och utnyttjade kissis fikakuponger.
Vi har börjat med rabatter av olika slag. Vi är fattiga. Arbetslösa och blekfeta.
Väldigt vuxet.

Efter ett tag fann vi kärleken i flanellens värld.
Jag ska bara finna några bastanta och grova kängor till min skogshuggarlook så har jag räddat hösten.
Eftersom vi också ska fördriva så mkt tid vi kan till en liten ansenlig summa pengar ska vi
köpa garn på erkshjälpen och sedan sticka vantar, mössa , halsdukar suspensoarer, ögonbindlar osv..
creative fuckers.

       
Flanell löves me                 Me löve flanell


Mayday Mayday, edberg om du läser detta så behöver ja lite info angående eventuella boplatser samt några aktuella arbetsplatser i Kongsvinger med omnejd. Det är bråttom nu.
Har kikat på jobb, dock fanns det  enbart ett fåtal platser.

HILFE!


Nu ska jag fortsätta titta på Guru pitka!
Adjoee
/Marrre



Kommentarer
Postat av: ed

ett råd ær att lægga upp cv på adecco proffice osv. sen ringer du dagen efter (så att det hunnit komma in)och sæg att du ær skitsugen och att du kan jobba med vad som helst. jag kommer också prata med kari på adecco hær i dagarna så då ska jag næmna att du skrivit in dig (om du gjort det) och att hon kan kontakta dig om du sjælv inte gjort det. boende har jag inte mycket koll på. det ær lite svårt att børja fråga runt om boende om man itne vet om du kommer eller inte. det går lixom hand i hand. Kolla på finn.no om boende, kanske finns nått møblerat før en bra summa nånstans. Sen finns det nog några i laget som jag kan høra med, men då vill dom nog veta lite mer exakt om vad som gæller. naturligtvis finns vår soffa till førfogande men det ær vældigt litet så det får inte vara under mer æn nån vecka. det ær ju som sagt lættare att leta på plats så det bæsta ær om du tar dig en tur ner med golfen denna vecka. det finns alltid en boendebackup hær dær dom placerar asysøkande haha. kom ihåg att de jobb som ligger inne på internet ær ofta de jobb som de haft længe och har svårt att hitta bra folk till. call me whenever... jag ær tillgænglig 24-7!!

2008-09-30 @ 10:55:54
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!