Like a glove

Hippidihoes!

Förbannelse vad denna organism ska sova! Jag kom hem igår, svettig och med svansen mellan benen från en kvällsträning liemannen utformat. Sparkade av mig nödvändiga ting som inte får placera sig under mitt täcke, typ strumpor, och gick in i trans nästan omedelbums. Det där med rena lakan skiter jag i. Snart jul och då byter jag ju ändå.

Jag har troligast zipoclone i blodet och detta gjorde att jag drog upp persiennen vid 13 tiden. Eller persiennerna är fortfarande stängda. Det effektiva studielivet glänser med sin frånvaro och jag kommer må som den där alkisen Lelle matade med gasbefriande tabletter när det är tentamensdags nu på fredag.

Naken men med kammad lugg, lystrar jag till kommentatorerna på travet. Dom är på upploppet nu.
När man hör det vet man att man sovit över.
Skarpanna vann. Fruktat namn btw.

Inatt drömde jag ,för den delen, att jag hade sex med Thåström och hans tvillingbror.
Vad jag vet är han upptagen, men hans tvilllingbror?
Ja, jag vet att han inte har någon men jag kan väl få suga på den här karamellen till middagen i alla fall.

Nej nu avancerar vi, som man gör i korvkön på timrås matcher. Snabba ryck.
Två dagar kvar!  " mama, im coming home"





Kommentarer
Postat av: Lelle

HAHA

2009-12-26 @ 11:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!