Flyktsoda

Morsning korsning!

Vaknade upp som hasses sega gubbar imorse..
Klockan var på väg mot 1 och jag funderade vad jag egentligen
hade planerat idag.
Såklart så var det min klipptid som var den enda tiden jag skulle passa.
Och den var precis klockan 1.
Upp med pyjamasbrallan, kamma luggen och i ugsen mot violvägen.
Efter min förfräschan bland klyvna hårtoppar kändes det prima.
Det är tur att det finns folk som kan agera med saxarna bättre än mig
själv ,vars huvudsakliga syfte brukar vara att få upp saker etc.

Hem och brände på några rostmackor och hinkade juice.
Därefter kom kissi förbi. Vi surrade och snusade ikapp.
Hur fan ska jag klara mig utan snus i thailand?
Mitt "nyårslöfte" att sluta, är visserligen utbrett över hela året
så jag slipper pressen.
Men i ett land med nonstop händelser kommer det krävas
några dosor för att återhålla lugnet.

Eftermiddagen blev till kvällning och farsans dokumentärtittande
började gå över till undermåligt matintag, och vi bestämde oss
för att dra en kinabuffé, sagt och gjort satt vi tre där och svullade.
Snackade dagishändelser och mitt vilda yngre liv. Tur att kissi
inte spädde på alltför mycket.

Nu har jag återtagit pyjamaslooken och har anordnat en egen
användare på www.resedagboken.se
Maryon även där.
Så nu kommer man ha stenkoll på mig vart jag än befinner mig.
Så jag slipper bli ruinerad på telen.


Snart är det dags att visa stjärten!

/signerat muriel



Kommentarer
Postat av: Långherrn

Jag är inne på dag numero 7, och det går prima. Nemas problemas. DEN DU! Skärp till dig nu!

2009-01-12 @ 00:11:58
Postat av: Madde

fan vad roligt du skriver marielle :)

kommer du fortsätta blogga där nere också eller blir det bara resedagboken? jag vill ju följa med dig genom ditt äventyr i asien, fast på behagligt avstånd ;P

2009-01-12 @ 14:44:32
URL: http://vulnerable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!