Packad

Afton!

Kissi var här och gjorde mig glad för en stund sedan.
Hon hade med sig två lättöl, popcorn och bubblisvatten(som hon kallar det)
Vi skulle ha en gemytlig filmkväll, vilket inte var det lättaste när det kom till filmvalet.
Hon ringer mig när hon var på Hemmakväll och läser upp filmernas story på baksidan.
På nåt vänster valdes The Ex med Zach Braff som genomsyrade aftonen.

Gosh. Taggad på facebook.
Sånt ger mig rysningar.

Idag checkade jag av mina sista behovsmoment inför resan.
Det känns både sjukt bra och lite deprimerande.
Ja för nu behöver jag ju inte göra nåt mer.
Bara äta chilinötter i min säng och titta på dåliga serier.

En sista helg i sundsvall. Vad gör man?
Jag vet att imorgon ska jag duscha.
Jag och kissi kom fram till att vi inte gjort det på 2 dagar.
Smaka på en lökring?


Jag och resekamrat.

Så såg vi ut i kongsvinger.
Ingen idé hur vi utformar vårat anlete i Ta-hem-land,
 men om vi skulle försvinna kan nu ju lägga dessa nynor på
minnet.

Nu släcker jag lampan fooolks.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!