I rullning.

Tjosan i Trosan

Man skulle kunna säga att jag har semester nu. 6 härliga semesterdagar.
För att få ut så lite så möjligt slet jag hund på löpträningen och försåg mig själv med den mest handikappade statusen på en fri vecka. Träningsvärksdjävulen. Sådär underbart jag-har-skitit-ner mig värk.
Min spröda muskulatur har verkligen gått bet på allt vad träning heter. Jag fortsatta i samma spår och fick bakläxa på gymmet av belgian blue himself. Jag blir sjöblöt i svett av bara tanken.

Flickorna på teve två samlades på kafferep hos sjöström. Recenserade Kay Pollak när vi slog på Så som i himmelen.
OCH Thore. Thore, han är ju så söt. ( Är det någon som har några frågor?  "Hur gammal kan en fågel bli?)
Fantastisk film.




Tillsammans med sveda och värk, kom också löningen. Några triumfhopp ströks omedelbums, men några glädje tårfyllda ögon när specen ramlade i lådan! Im back in the game!

Planer på Härnösandskalaset togs vid ,såklart i samma anda som att morsan väljer att gå på sommarfest. HAPP.
Den enda man fick kännas vid var bensin denna lördag.

Skjutsade lasset från singstarnästet till The sneezing duck vid kvällskvisten. Inbjöds av Bards stämma på området för att sedan göra en favoriter i repris på Wallmans, med smalare än thord på scenen.
I am the one and only gick het sånär som för tre år sedan då jag och edberg gick lös sist.

Mashmouds ,17 var också där och kom fram och surrade. Försökte enträget att övertala oss att dela med sig av linns öl.
Men nekades. Det var väl ungeför då han bestämde sig för att köra på nåt övertalningsknep som gick åt pipan.
Det vanliga surret om ålder boende och alkohol, då han fäller domen.
" Do prattar väldigt bra svenska"
Oförstående och på bristen till asgarv eller bestämd spottloska, svarade jag Ja men vafan jag är ju svensk.
Slutsatsen blir, jag ser helt enkelt afgansk  ut eller måhända från någon ort efter den transibiriska järnvägen.
Tjejerna bryter ihop och jag vinkar iväg honom som en spyfluga.
Tack Mashmoud tack. Är det för att jag bor i tallnäs detta uppkommer. Kanske min förgyllande hårutväxt. Vad vet man.

Vofflan fraktade hem partycrewen vid 3 och påvägen ser vi bland annat en volvo i vajerräcket. En suspekt man i reflexorange t-shirt. Vi ringer snuten och får lämna signalement. Mer spännande än så blir det inte på en lördag.

Söndag. Städadag och fortfarande blänkade riksdaler på kontot. Ska man säga att jag är nöjd.


Marribabba

ormet kryper på gräset i sommaret.




Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, ja jag dör!! Tack för en supertrevlig kväll hun!

2009-07-26 @ 20:24:49
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!