Peel session

Idag vill jag inte vara med mig själv!

Summering från gårdagen. I hypotetiska drag.
Bureplatsen vid 17 tiden, senare än planerat på grund av spritförlust.
Möts av vackert väder, folk och musik.
Sprätter ölen, vässar öronen till favorite flava, ser dansande hippiebarn.

Förståndet tryter och jag lämnar Bure för staden.
Rullar in på Dallan, blir övertalad till päronkonjak, dansar med Mats.
Släpper allt som heter hyffs.
Tomrum i minnet. Blir sedemera inte insläppt på stadshuset.
Raglar och kissar i buskarna.
Träffar Mawe o Andre som jag tar rygg på mot Mcdonalds.
Blir utskickad från donken eftersom de stängde.
Tar svarttaxi hem och har djup diskussion om hasch.
Mawe och Andre dricker whiskey och lyssnar på michael jacksson.
Jag somnar med ansiktet ner i popeye-kudden mitt i en mening.
Fyllefrossa sedan godnatt.

Jag har sovit precis hela dagen, vaknade vid 16 tiden då jag hör sunesommar-vinjetten på tv.
Nej jag är rädd att jag är skadad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!