5.20

Jag har borstat tänderna två gånger..
Jag har målat naglarna också det två gånger.
Jag har ont i foten, men det är mest hela tiden.

Det luktar pytt i hyddan och jag väntar in att micke ska ringa så vi kan åka och shoppa.
Tänkte mest titta på när han väljer några omsorgsfulla strumpor.
Det kan ta tid såntdär. Det ska vara bra kvalite, bra form, bra resår, bra tjocklek, bra mönster, bra färg
gärna att det aldrig blir hål i dom heller.

Jag kör barfota. Nils ferlin- barfotabarn.




Nej nu ska jag avancera. rich rich rich.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Givetvis får du inte det!! Jag ska inte dricka i Dyskland heller, har jag vit månad så har jag...

2009-05-05 @ 18:31:38
URL: http://.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!