mediamarkt

Av ett sortiment på hundratals produkter lyckas jag bannemig få dom små bastarder som
blivit felkonstruerad eller har någon annan defekt.

Först min digitalkamera jag fick offra mina länge sparade grispengar till och var jättenöjd.
Den ballade ur efter en vecka.

Nu köpte jag en telefon där innan jul, som också den har gett upp hoppet.
Den vill gärna att man slår in pånkoden 4 gånger. Sätt i sim är något som ofta poppar upp.
Sedan slår den av sig och för allmänt mycket liv.
Jag saknar min gamla juppinalle!
Det bästa är nog att använda sig av traditionella medel. Burk och lina kanske?


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!