Hot Hot Head



Jaha, ska man inte bli pigg av att trycka i sig flera hundra gram choklad?
Det har jag gjort nu. I hopp om att rädda kroppen mot total nedstängning.
Jag har huvudvärk! Tandvärk har jag emellertid jämt.
Och det kostar att bota dom båda.I vart fall tandvärken. Hela munhålan skulle behöva en genomkörare. Men så länge man är fattig får man helt enkelt dricka allt genom sugrör eller bara trycka maten mot gommen och sedan svälja med en våg av saliv utan att det ska fastna innan den autonoma sväljreflexen tar vid.
Det är lite sport.

Huvudvärken finns det ju otaliga sätt att råda bukt på.
Det primära är ju att tidigt förebygga situationen, i detta fall använt hjärnan lite tidigare för att slippa överbelastning och sämre inlärningsförmåga såhär dagen innan D dagen. Svårt att lära gammal katta att fatta!
Jag har ingen kur per pillerform, inte heller ork att gå bort till handeln för att köpa den sortens medecinerat välbehag.

Men en manlig kollega till mig (inte helt otippat) hade ett råd som inte kostar någonting.
Såklart beroende på hur man ser det.

Jag kan ta det i enbart förkortningar.
KKK = kuk kan kurera
VAF= Vård av fitta
SBS= samlag botar skallebank

Jag tror han ljög bara för att få komma till. Men just nu kan detta vara avgörande för mitt fortsatta nattplugg.

Den första julklappen kommer bli en omtenta 2 dagar innan jul!



Kommentarer
Postat av: Larry

sitter och äter wasa knäcke med kanelsmak nu så jag tycker att du ska, nästa gång du skriver...kan ju ta en vecka ibland ;p...skriva, blogga om just knäckebröd. how about that? Paasch!

2009-11-07 @ 04:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!