Campusway fifteen

..Fortsättningsvis:


Tre faser där koppling mellan tankar och handling blev gravt ur obalans.;

-Studentyran på Olearys

-Sopptorsdagen på oscar. IVP med Rockabillytema

-Lördagens Idrottsmiddag på Frösön med utgång på Marité

Ska man vara tacksam att kameran fick ligga hemma och skämmas?
Troligast.

Mitt lilla hål börjar sakta växa till liv.
Lite " den nakna sanningen" -bilder får skänka sina glimtar:


Hall. klädnader.bandyklubba

   
Innanmäte garderob. Skithuset.


WC. Notis: Snart slut på dasspapper



Welcome to my crib


kök/arbetsbänk/grogghörna


Min egna foodcourt


Micro, världens 8:onde underverk!



Tv utan tvbänk. CD utan cdställ. Väldigt praktiskt. Väldigt naket.


   
Gammelnalle                Studentkyl                   P-bot
  
ÄrTräningGratis?         Drakväxt                            NÖT


Jag har åstadkommit mycket under dagen.
Slitit ut hjärnan med nervsystemsföreläsning,
Hämtat post och tvättnyckel på östersundsbostäder.
Köpt en sop som gick av vid första användningen.
Kopplat ihop mina tekniska"vänner".

Men det som varit primärt har blivit bortglömt. MAT!

Helg på intågande. Betyder Greningen+ timrå+ match är likamed sant.
Ingen introsittning hinns med, men som jag gärna hade velat gått på!
Men för att inte bli Ständut Blakk, så hoppar jag det denna gång.
Fast vad är det man brukar säga, Åtgärda tusenfalt?!

Bedtime stories gäller i nuläget.




Kommentarer
Postat av: Glin

vad najs du har det! lyckats prestera upphängning / konsumerande tio ggr bättre än brodran mina! här fanns inte en pinal på väggarna när jag kom, men sedan vart det lite fart på pojkan. 3 tavlor är nu upphängda. congrats boyz!

2009-09-10 @ 23:32:54
Postat av: Linn

Vad härligt att du kopplat upp dig igen, har saknat dina knäppa med ack så charmerande meningar! Nice crib!;D Vad kul att du också gjort en personlig almanacka, kan du inte ta bild så jag ser hur din ser ut? Visst är det roligt med studentlivet även fast det varit lite intensivt i början? Det blir absolut inte sämre, några fler dagar mellan varje öl blir det nog, studerandet måste få ta vägen ngnstans det med;) Du kommer inte ångra att du började plugga:) Pussar!

2009-09-10 @ 23:37:52
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: M

Jadu Glin, här får man satsa på compactliving så att säga. Så mkt funktions som man kan få av en sån liten yta som möjligt:P

Det är fortfarande väldigt kalt överallt..men vi får inte ens så mkt som hänga upp en affisch på väggarna. Man får betala om man gör hål osv. Jävligt töntigt.

Men jag tänkte ignorera det ganska kraftigt. (Det är ju bara att spackla och rolla på vit färg igen)

Det tar sig så mordbrännarn ;)

2009-09-11 @ 09:34:44
URL: http://maryon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!