Fox

Guten morgen slavar!

Återuppkommen samt återuppstånden i östersund, och lilla ettan på campusprärien.
Sitter här bakfull och djävlig ,som planerat, och lyssnar på pinkfloyd. Mina älskade små grisar!
Precis vad jag behöver denna morgon.

Jag tänker envisas med att kalla det morgon fastän det är middagstid och familjerna sitter gemensamt och snaskar nygjorda recept. Lilla olle spiller ut mjölken, men vad gör det liksom! ?!
 Jag har blivit förgrämd hör jag.

Gårdagen började i Lugnvik med ölspel tillsammans med ett stim alkohollystna kumpaner.
Jag demonstrerade gnäggleken, men det anammades inte av surjämtarna. Jag tror det var därför jag fick åka taxi själv till stan.

En flaska rosé i kretsloppet gallopperade jag iväg till olearys och möttes av Anna och Nea!
Därefter Plaza och jag blev bjuden till klamydiagrottan. Alltså det nedre källarplanet.
Det var där jag blev uppraggad av Thomas och Fredrik. Dessa hade jag namnet på innan dom presenterat sig. Jag verkar har en tydlig inre illustration av just de tilltalsnamnen. Kanske man har någon paranormal förmåga, som enbart uppvisas vid ansenlig mängd alkodruvsaft? " Sup ner mig och jag vet allt ni inte vill att jag ska veta"

Hårdbrösmulorna i sängen är avlägsnad, tvätten är i gång, och nu ska jag sopa och moppa golv för att göra mig av med myrgångarna som bildats efter en tids avsiktlig städignorans.
wish me luck!

"If pigs could fly, the price of bacon would reach the sky"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!