Rör mig inte jag har aspberger!

Tjotjim!

Vissa saker infaller alltid samtidigt. Dom här roliga och frväntansfulla tingen.
I helgen är det kustom och Hot rod Show på Gärdet. Alla brudar är lediga eller har fribokat sig från arbete och annat onödigt, just för att utvinna total harmoni och kaos iockmed detta event! Allt har varit liksom uträknat in i minsta detalj tills dess att kalendern ville annat. 

Men...jag sparkar boll. Och det händer ju sällan att man får en hel ledig helg. Och får man det så är det inget som inträffar utav värde, eller så arbetar man. take a pick.
Vi har träningsläger med cupmatcher signerat härnösand hela helgen!
Det är ju så typiskt.

Till saken hör att jag är anmäld att göra klackentre på pinuputställningen. Det blir sparka o spring, svettas, duschar, snabbfriseras, bita på naglar, öva på vad jag heter och sedan göra allt samtidigt utan att hjärna och kropp låser sig. Jag gillar välplanerade ting, nu känns det lite stressat och otajmat. Det stör min olidligt charmerande karisma! BAH.

Som sagt, det är bara att köra hoppas på att man inte faller som en fura, och om jag gör det att publiken tar emot mig i mitt hadlösa fall.
Pappa har lovat mig en pinnglass efteråt vilket som.
Swing it magistern swing it.

Över och ut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!