Ibland blir man förbannad för att man blir förbannad.

I torsdags när jag skulle brumma bort på arbetsintervju hade någon av oförsvarlig karaktär
gjort inbrott i bilen. Femte gången, ska man säga, gillt?!
Ständigt denna irritation.

Men som vanligt när saker sker ska man ju vara glad ändå för det finns ju alltid de som har det värre.
Jag var lite osäker om jag hade något av värde i bilen, men av tidigare erfarenheter så har jag knappt isskrapan där längre. Ett tag fick jag för mig att det var en påse med kellogs cornflakes och en gammal måtlåda de tagit, men den påsen visade sig vara hemma hos päronet ;-P

Under fredagen blev det årets sista RedhouseRumble. Mycket nöje på varierad förfest och trevligt folk.
Såklart hade jag skrivit Ej Shots i pannan på mig själv, men till min förtvivlan lyckades bartendern servera mig det ändå.
Men men, ibland når man botten ibland toppen. Nu känns det skönt att weekendsaktiviteterna är på upphällningen och att det blir ev juldagen härnäst. Egentligen så önskar jag att bada mig själv i salthalter som bär min vita iprenkropp och ligga under parasoller och läsa böcker av rang.
Slutfunderat på andra och andras viljor, villkor, tyck o tänk.

پردیس,





Kommentarer
Postat av: Angen

Skoj med lite cuper.. i sdff var de ju knaappt nå sånt. men vad säger du.. det var tråkigt att höra.. hoppas du hittar din rätta snart så de blir en marre jr snart :-) jag säger detsamma! God jul påré

2011-12-07 @ 07:43:07
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!