So burn it down

Hola!

Jag vill påminna er om att det är straffbart att anlägga verksam tid, före 9 på en lördag. Egentligen senare också men jag vill ju självklart låta präktig.
Till saken hör att jag fick kliva upp 5 imorse och smörja in händerna med barnolja för att inte låta dem fnasas sönder under dagens mat-disktantshistoria.

Gratis arbetskraft, bara för att de små liven ska få lussegröt, alla kostcirkelns kanter av mat, samt riktig komjölk och rivigt kaffe till ledarna. Det slutade med att jag brottades med kantindiskmaskinen etc.
 Så gav jag de,; kraft och levnadsmod att sparka läderkula på luciacupen hela helgen.
 Man kan inte bara vara stark, man måste vara snäll också.

Det är lördag och jag har nyss sett på min hyrfilm som jag ,såklart, somnade ifrån igår. Bridesmaids. Verkar som fokuset låg på annat då jag nu inte kan recensera nåt ur den?! Bara att fettjockisen stal 9 valpar.
Nu är det kanske så att jag är den enda som hyr dvd, men det är okej. Jag är bra. Så säger mina föräldrar när jag sjunger också, jag är alltså bra.

Det är lördag idag och jag har kommit fram till att vissa danser kanske inte är värd att dansa. fast det visste jag väl innan egentligen. Kan ju vara så att jag är fotbollsspelare och inte dansar alls. Men alla försöker vi på olika sätt.

Hur som haver. Jag tänker inte inte sitta hemma och lägga vikt på så mycket.
Däremot så måste ja träna så vikten håller sig på plats. Hålla ner överflödsvikten och pumpa inför julskinkeproteinerna. MUMS

Tur att långvåg skickade en gammal hit till mig så man blir på bushumör.





I med overdriven nu kör vi!!

Byt dina trosor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!