den ena handen vet vad den andre gör.

Silverpil.
Ja det är namnet på min väggfärg som jag efter granskande med min lup skakade hand på. Jag valde att kissa på det vitmålade, eller bara metaforiskt, och välja en skvätt färg istället och bryta av isoleringscellkänslan.

Golvet inhandlades under dagen också, efter många vändor på alla byggvaruhus. Ska knacka ihop det här i dagarna.Tak med spottar och sen man är hemma.

Dollarstore fick sig ett premiärbesök också. Väntade med det in i det längsta för att slippa hjärtfel och kundvagnskross där inne.
Ett besök per år kommer den fortsatta ransonen att bli.
FAN vad grejer! Såklart pillade man i lite bra-att-ha-grejer och stirrar sig blind på jämna siffror och erbjudanden från eden. Jag kom hem med en tårtspade (säger man så?),limpistol, mopp, köksklocka och en julgardin.
Kan ju vara bra att börja med gardiner. Känner att jag är mogen för det nu.
Får man handla med dollar på dollarstore? Bara en fundering.

Nej nu har jag avverkat en träning och pingislungan är inte bara en teori, det var också så i det verkliga livet. Jag får helt enkelt glädjas åt att det BARA är 4:a träningar i veckan under december månad, så pingislungan kommer väl utvecklas till basket-storlek!!!

Fooockin HElll.




Kommentarer
Postat av: Josie

Fortfarande nyfiken på hur allt blir hemma vid :)

2011-11-17 @ 18:28:07
Postat av: M

haha, jag är minst lika nyfiken:P Vi får se hur det slutar. Känner viss press nu när du är inredningsguru

B-)

2011-11-17 @ 22:38:18
URL: http://maryon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!