Pippi

Heay!

Sick and tired, ett nött begrepp, men som verkligen har bejakad min vardag under veckan!

Åt på tandoori med mamma och slukade ett indiskt lamm på måndagen. Kan ha varit det som gjorde att jag kände mig som en zoombie tills nu. Eller Annas kärochgalen-kväll med godsaker som man inte kan hålla klåfingrarna ifrån. Alternativt var det en kombination av fotboll, MMA , dåligt lamm, chipskväll och minimumsömn som gjorde att allt strejkade.

Inatt antog jag , tydligen, sovställningen Pippi Långstrump;



...och jag mår genast lite bättre.

Bästa medecinen är alltså att sova med fötterna på kudden! ;-)

Ut och kika lite. Hörs haj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!