Private Session

Hootiehoo!

Tisdag!
Så fruktansvärt långt tills jag får jobba igen att jag grinar!
Så fruktansvärt långt till spisen härifrån köksbordet, att jag grinar!

 Efter ett spontanpass på sundsvalls atletiska samt ett pass fotboll timmarna innan, har kroppens beståndsdelar fått känna på dess existens. När man har värk i anatomin att varje liten rörelse känns som sengångarens (om den skulle bestigit berg), antar jag att man kan känna sig nöjd över kvittot man fick.
Men det här börjar bli löjligt. Kan man ta ut sig så fruktansvärt att man blir sjuk, muskelsjuk eller liksom sjuk?

Jag är nog lite sjuk nu, eller [Kuul] som farmor skulle ha sagt.

Men det var värt det, om vi hänvisar till rad ett i denna text så har jag ju otaliga timmar, dagar, dygn att återkomma till min slimmade ormform.

Rörmokaren är här nu och insallerar elementet. Finally.
Nu kan jag ta bort oljefatet jag har haft brinnande där i hörnet för att hålla värmen!




SHAKE   RATTLE   AND    ROLL







Till slut gick det så att jag mötte en människa
som tyckte om samma saker som jag:
svalor, fladdermöss och öde hus,
dåliga vägar och högt gräs,
skogstjärnar, dimma och ensamhet.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena bruden! Tack så mycke, de va inget lätt val.. men hjärtat sa sund ett år till.. men jag stänger ju aldrig mina dörrar för timrå.. är ju moderkakan trotts allt =) Du får ta å komma till sund så lirar vi ett år tillsammans å äger lite.. haha!! Lycka till framöver.. jag är övertygad att ni kommer klara er skit bra. Tro på er själva bara.. då kommer man långt! Kram

2011-11-23 @ 14:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!