Cut to the chase

HAJ!

Enligt almenackan är den onsdag idag.
Jag har redan betalat alla räkningar och hunnit med att spendera kronor på att klippa barret. ( kissi du får ingen bild, det ser likadant ut)
Jag hade ju egentligen lovat mig själv att låta riset växa bara, utan att klippa det då jag försöker få rapunzelllängd på det. Klipper man sig så är man tillbaka på ruta ett. Säger man toppa, ta nån centimeter max ..ja då står man där sen med nån decimeter kortare och kalufs de kan skänka till perukmakarn.

Nu vart det väl egentligen inte så farligt mer än en irriterande lugghistoria.


Onsdag. Vad gör man på en onsdag?
Jag ska försöka äta så jag slipper närma mig size zero..
Tror faktiskt jag behöver en mat och sov-klocka!
Det här med vardagsstirrning in i tak och tapet gör en vilseledd i det mesta. Men snart ska arbete med golv och tak påbörjas. Ett steg i min arbetslösa vardag.

Googlade ju fram skalman här nedan för att demonstrera uret och fann då en app som heter Skalman Clock Widget. Hah. Jag dog lite inombords....å laddade ner den.

Hej å Hörsss fladdermörsss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!