KjekkKjell

Kort och konsist.
Tapeten är klistrad.
Jag är svart och långhårig.
Det är dubb på däcken.
Träningsvärk i vaderna.
Kalas på fredag.
RödaHusetDunder på fredag.
Båtrock 12 nov.
Och för de som inte vet vad jag var en dag som var iförrgår
Mexican sugar Skull
Tack vare taskig tid, verktyg och engagemang fick det bli nån halvmesyr.



"....alltid förberedd för storm
jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar
jag har känslor utan uppehåll
jag har förlorat en tävling
men vunnit ett vad
har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av
.......
det kommer annat mellan och det är bra!"

peaceut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!