Loco


Lets get Loco!

Har ju vanan inne med spacklingen nu ,sånär som på vägg sånär som på tårta!
Efter att ha världens största vispmuskel samt ett obefläckat tålamod är kakdesserten klar.
Den är inte alls jättefin, inte säkert heller jättegod.Men den är färdig. Man får äta den om man vill.

Jag är ju en projektgalning. Men dethär med att göra klart ting och tang är inte helt av min sanna karaktär. Jag får väl se det hela som en uppgradering i den utvecklingen. Tårtskapar-utvecklingen!

Är det nu man ska gå igenom allt innehåll? Verktyg? Visptid?!! Äggvolym?
Tårtan är vit. Brun.Ibland rosa.

Men den bästa delen är min marsipanRäv

  

Jag grillade honom i ugnen innan jag insåg att marsipan inte funkar superbra där..

 

..nu sitter han på ett köttfärspaket och kyls av i frysen istället.

Ja just ja Sér Cake:




 Piece of cake så att säga! Med viss underliggande ton av svett ,pannhorn och förvirring!

/Murielvonbronx




Kommentarer
Postat av: Jossi

Har du gjort tårtan? Kanonfin! Jag förstår vars svetten komma ifrån :P

2011-10-20 @ 09:42:20
Postat av: /R

-Tibetansk räv

http://hammiedeclue.blogspot.com/2011/06/tibetan-fox-vulpes-ferrilata.html



Förstås jag?

Den är icke fager, ingen fröjd för ögat.

En del andra vrävar såg intressant ut dock.

Darwinräven var i vissa vinklar en mysig vräv.



2011-10-20 @ 12:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!