Swim it magistern swim it

RAY RAY!

Igår for jag med simhuden och plaskade lite.
 Jag försöker ju bygga upp nån sorts muskulatur i rygg och axelpartiet så jag slipper springa omkring som en tandpetare i vanlig ordning.
 
Det är roligt att simma. Jag tror ibland att jag är Ian Thorpe och kommer 25 m i varje simtag. Lyckades iaf ta mig fram och tillbaka i 1,5 timmar med hjälp att hundsim,kattsim och bottensim. Var noga med att ångbasta ut emellanåt då buk och magen fylldes av klor samt barnkiss. Avslutade med bubbel och hade koll på småbarna som skulle göra framåtvolter från trampolinen. Såklart gjorde var å varannan störtdyk och landade på ansikte samt mage,så det blev grin och krokodiltårar.

På kvällen såg jag på
hockey på Olearys med en skara friends. Timrå vann på straffar,jag åt glass och blev sparkad på av Mickas inneboende i magen! Cheeky little sod :)

Idag är det fredag. Jag ska försöka komma iväg hämta ut telefonen, samt besöka bauhaus. Sedermera hålla mig så långt ifrån lillebroren som möjligt då han verkar ha åkt på körtelfeber.

Nu vet jag inte hur allt ser ut här på sidan då jag fick nån snilleidé att börja gräva i dess utformning. Koder och skit omvartannat. Hjälp! Man ska inte ta sig för mkt vatten över huvudet!
Jag misstänker haveri. Om så nu är fallet så anropar jag efter assistans på den här fronten.


Dags att ta dra igång ladysuckern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!