BIL BIL BIL BILDER

Jag vet ju på sikt att bilder kanske lockar en bredare publik.
Jag vet ju också att publik kan vara bra, samt dålig. Beroende på vilken publik som ser det.
Jag bryr mig egentligen inte om ni tycker dethär jag gör, är larvigt.
Jag är larvig.
Jag anser isf er larvig också som tar er tid att läsa.
Jag tycker om att läsa, därför skriver jag..så att folk kan läsa.
Jag har tappat tråden nu märker jag.

Bilder var det. Det är kanske lika bra jag köper en fetdyr kamera, med objektiv som väger en 5 kg å har finesser djävlar i min byrålåda. Eller så hyr man in någon som tar bilder på min otroligt underhållande vardag.
Bild på smågummiplopparna man samlar på sig efter varje fotbollsträning. Någon bild på diskberg. Nån bild på hur jag borstar tänderna osv.

Nej självklart tycker jag att det är fattigt med bilder. Vill ni ha det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!