A girls work is never done..

Hoppla Hoppla ponyhestar!

Det är torsdag och en analkande helg är på väg.
En helg med go getters imorn på street rulers klubblokal och en inflyttningsfest signerat Elin i Aliero på lördagen.
Tyvärr så känner jag att tiden som har gått åt till boll samt jobb inkräktat på valmöjligheterna till resor som sträcker sig längre än från timrå till sundsvalls området, att jag den här "fria" sådan tar min utslitna ljumske mot farmors tillhåll. Föör längesedan jag besökte henne att det inte ens räknas som godkänt!

Men som så många gånger förr så får man förlita sig på att folk hör av sig trots att man blir osynlig den här weekenden.

Nu ser jag bara framåt.
Skoter och sysslor som farmor printat ner på pergamentrullarna står i fokus. Känns skönt att kunna vila också, även om vila är lika avskytt som skalmans "skynda". Har också tänkt ett östersundsbesök för att hälsa på kusinbarn med familj. Ska försöak kalkylera in det mellan vedkorgarna..

Förövrigt har vi inbokad en girlsnightout nästa helg, med Drinktema.
Det blir spännande att se om det blir naket till White russian, eller om Tessan odlar skägg till sin representantion av Ragnar.
Jag och jossi delar på Mojito. Förövrigt Kubas nationaldrink. Och såklart kläcktes idén om utstyrsel och kuriosa ala drinkval. Vi kommer troligast vara fjantigt fulla och köra med osmakligt mkt swag( vad fan det nu är?)
Emmelie ska försöka få oss på bild och vi lär må som en påse gamla skridskor dagen efter. Men det blir en läcker tillställning.

Tidigare under dessa oskrivna veckor har jag hunnit med att avverka 3 cuphelger, varit sjuk och blivit frisk, Elinennes autodancekväll samt Ol´petes bjudning på hembryggt vino´skito, hamburgegrill och nattvak i badbaljan. Rocknroll med full fläkt när det blev ringar av eld med kilens ståbas. Magisk kväll! som blev bra grader på nöjesbarometern.

Idag reparerade jag golfen. Med betoning på jag. inte pappa, utan jag! Det sitter jag också och är lite nöjd över. Trots att det var en simpel sak. Man lär så länge man lever.

Mycket på g framöver och jag ska försöka att ta det som det kommer för att inte jaga upp mig i extas om jobbet faller på och slår allt i spillror.

Nu är det iaf godnatt för imorn står vofflan här 07hundra o varvar utanför porten. Greningsskogarna Here I come.






Kommentarer
Postat av: Linn

Fina Du!!

2012-02-21 @ 18:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!