innan jag kände dig

Allåallå!

Återkommen, arbetad, tränad.

Farmorshelgen blev bra. Ett bra kompliment till min fullproppade vardag.
Skoteråkning både fre och lördagen med olika fånar. Många grillade korvar och toastar.
Solen försvann sin kos under söndagen, då det snöade och blåste fan ute! såklart i samband
med pappas "ryggskott" så man fick fli bil, skotrar och packning för att han låg inför döden.
Känns alltid vemodigt att åka hem, tur att farmor är en riktig slitvarg och envis utav bara fan.
Det är väl där man fått tjurskalligheten ifrån.


  







Ol´petes bodega med värden i fokus.


Det ska vara PALL här!


TÅWTA på Vallentin.



FÅRSKALLE. Skulle in på fyllen oc bekanta sig med bock och getafamiljen!


Nu är det dags för 3 dagars jobb, därefter stämplar man ut för att ställa inför helgen.
Tycker jag gjort mig förtjänt av lite gott att dricka och sällskap likaså.
Nu till saken. vilken drink ska ja bjussa på?
Funderade ju på mojito då det är en av få jag kan få ner. Men nu fick jag lite andra influenser från jobbet.
Och där finns ju en del med spritvana. Råd mottages.

Nej nu ska jag räkna får..

Hejpåer /BRONKEN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!