B ärs e Låna

Huaje! Fick hålla ner gröten i magsäcken då Akon kom och skrek på spotten.
Nej delete med dig. Inge mer skräpmusik åt mångfaldet. Nu blir det bara eget dunk-material på listorna.

Förutom det har jag gjort en stor stor stor spargris. Vi kan titla den Sommar 2012.
Så nu ska jag tävla med mig själv, som så gånger förr, hur mkt jag kan skrapa ihop. Sist lyckades jag med 650 spänn. Ner på banken och kastade upp pungpåsen barra.

Så jag har numer inträde här i mitt bohag. Entreavgift, spol-avgift, Enkronas-räkning på varje gång man öppnar kylskåpet. TV tittning, med eller utan soffa 5 resp. 10 kr/h.

Varmt ihjälkomna!

Nu ska jag baka en kladdkaka, så man har motivation att bränna bort den senare ikväll på fysen!





if you ever change your mind..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!