I wan you loose

Mors!

Status: Törst, kroppstumult, delvis tom magsäck, mindblank.

Måndag morgon, men det känns  fortfarande som söndagkväll.
Heldagscup inne på nordichallen igår. 7 matcher på ny matta, i en gammal kropp.
Jag är med rättvisa seg idag, men ska man säga att vinsten gjorde det lättare att stiga upp.
Vinna är viktigt. Vinna gillar jag. Tackar laget för bra insats.

Veckans utkast: apoteksbesök, FYS-tisdag, onsdagslön, AFmöte, HL-skridsko, TorsDAGsjobb, FredagsRumble, Lördags wintergames , samt födelsedagsfest, söndagsträning.

Livet på en pinne!

Såg även dethär när jag glåma på biografen häromdagen..
titt vettu, min film!

hahah! MJAO







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!