It aint me babe, it aint me your looking for

HOJ!

Smågruset jag dragits med under några dagar, hade imorse blivit till rolling stones i jämförelse.
Såklart gjorde detta handikapp att jag glömde telen på jobbet..eller kanske inte bara för att synen strejkade som den tabben infriades. Det var bara osynkade tankegångar som fixade den meriten.
Hur som hade hade jag kommit ut på higwayen innan misstaget var ett faktum!! tröttsamt.

Det betyder att jag inte hade någon väckarklocka i min holk. Ett litet gissel då man ska iväg på sista nattpassjobbet senare. Men vaknade halv4 som på beställning och jag kunde andas ut. Utvilad betvivlar jag då man legat på aga att förmannen ska stövla in här vid 21 tiden ikväll och undra vad fan jag håller på med. But,So far so good.

Hatthyllshistorien är klar. Bara en skohylla som fattas. Tyvärr är det ju pygmé och minitatyrtouch på det mesta i mitt bohag. Och att få ihop det till nåt funktion och estetiskt vänligt är fan inte lätt. Men nu får det bli som det bli.Toaletten kommer ju bli som nåt ur kalle ankas husvagnsmodell. trycker på någon knapp så snurrar allt om till bastu. Toaletten blir till badkar osv.





Undra om det blir eddie meduza kväll på bygget då.
Igår körde vi röv-tema..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!