rough

Hallelujah!
 
Det är fredag. En lustig sådan.
Jag ligger som ett offerlamm redo att slaktas.
Nej så förfärligt är det väl inte...men hade jag inte haft maraboun hemma och ramlokan hade tillståndet varit kritiskt.
Jag har satt spärr från alla fantastiskt freneteiskt uppdateringar kring allt som har med, semester, öl, solstränder, bilar, cruising, träffar och rättvik att göra!!
 
Jag är så förbannat offside och gröndjävulskt le att behöva missa saker som man väntat ett år på.
Men istället ska jag skona levern och vara i maskinhallen med påklistrat svettigt leende. Vet inte hur många gånger jag kommer att räkna till tio för att hindra dom lättändliga smådemonerna att explodera.
Okej..jag kanske överdrev en del. Men jag är fortfarande less.
Ska väl försöka klappa mig själv på axeln och stryka mig själv i håret, samtidigt som jag säger med pedagogisk lugn och förstående ton att " Det går fler tåg, alt bilar"
 
 
 
Barca
fotboll
gnarp
Stockholm
Hot rod reunion
Födelsedag
kalas
 
saker som kommer att hända.
fotboll
kalas
småstadsliv
drakbåtsfestivalen
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!