clint eastwood

"Vissa bygger självkänsla med framgång.  När tiden går försöker man ständigt bygga på framgångarna för att hela tiden förstärka sin självkänsla..
 Men till sist möter man vägskälet då målet inte nås. Och när tomheten då kommer försöker denne att åter bygga självkänslan med framgång. Men oftast misslyckas man. Det är då de ser ensamheten och de är förlorad i tomheten. Då är det för sent"


Allå Allå emliga armén!

Klockan är åter ställd på sommarblommor och insektsbett.
Sommartider hej hej!

Helgen har spenderats på de tre ställen jag har byggt min trygghet runt. På fobollsplanen, på plastfabriken samt i en dålig säng från ikea.

Under fredagen hade vi kickoff med laget! Trekamp:)

Red tjuren som en typisk ickecowboy och fick bedrövlig tid samt blåmärken på köpet.
Laserhallen var också en nattsvart gren och man blir ju skogstokig då pickadollen inte fungerar!
Sista och kanske roligaste grenen på hela kickoffen, var ju såklart gocarten. Kom till final, men blev piskad av tobbe.
Han påpekade att jag skulle haft en chans om jag bytte bil! För klent trycka i goffen.

Summa sumarum, en 5:a av 20 deltagande. Erica kammade hem guldmedaljongen hon.
 Ja, jag är en tävlingskatt jag vet det.

Efteråt följdes kvällen av relax, corona och en tripp på invito. Trevlig afton, men som hade kunnat blivit bättre om jag inte skulle haft arbets-klock-tänket i baknacken. Men allt går ju. Dock med energiminimum.
Plast och chipslördag sedan jobbsöndag enligt agendan. Matchade mot Hudik, där det slutade i oförlåtliga 4-1. Det speglar verkligen inte matchbilden, då vi hade otaliga målchanser. Men tyvärr räknas ju inte det till vins.

Måndagens uppdrag är gjorda, räkningar och mat inhandlade, telefonen reparerad och hämtad. Träningen gjord. Katten klappad och välkomnad.

Idag har jag upptäckt att garaget här under har bilbadsmöjligheter. Så bra.
Ännu bättre att jag får ta del av den också. Inget som hyresvärden sagt var förmånsvänligt. Men nu är det försent. Tur man är nyfiken.

Imorn blire tjejafton! Dom kvällarna är värdefulla <3

Och av värde är också att jag efter flera års tomma löften skall åka ner till min barndomskamrat aka resesällskap Edbergskan.

Här är hon!


Å här också, med b-rudar som är så FAN-tastiska!





Ja det blir nog bra det här å.
Nu ska ja dricka upp varmakoppen, klappa kissen och bättra på skönhetssömnen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!