En flicka som är stark

Tjo!

Dagisjobb och plastarbete fostrade början av veckan. Fortsatt fys och en preview av utelöp, som nu kommer att ta vid när snön är i smältfas

Allt var frid och fröjd...

Men..så fort saker börjar rulla på såsom träning, hälsa, arbete etc. Ska det komma nåt i vägen och fälla en med full kraft. Jag föll handlöst ner framför toastolen efter tisdagens fys!

Våldskräkning härskade natten och man var långt ifrån stark!
 Kände hur det började krypa i buken efter salladen jag svalde ner en tid innan träningen. (Just för att undanröja spykänslan som kan genereras vid fysträning)
   Men när jag väl kommit hem kunde inte kycklingen hålla sig nere. Den gal med full kraft ner i wc-hålet!
Ja ni vet hur det är. Knivar som vrider om i solarplexus och man önskar stundom att det bara ska vara äkta stål så man slipper smärtan och skammen.

En natts predikande och uppkast blev summan. Nu har feberfrossan lagt sig. Jag luktar mest svett över att ha aktiverat varenda liten muskel till nattenspasset. Pappa kom och lämnade ätbara ting för att jag ska få i mig nåt.
Vispad cola, actimel, festis mm. Ja det var nog tur det.

Den totala mängden mat sen gårdagen är två pastejmackor. En del vispad cola och 3 små actimelsupar.

JAG ÄR HUNGRIG. men är osäker på hur det kommer att gå om jag går på min vardagliga ätmängd.

Illamåendet är väl väck, men magkrämpan och surhetsgraden må var överstigande. Ska försöka pilla i mig nå dryck också, kanske en del va det viktigaste och för mig det svåraste. Vattenintaget är inte min favoritsyssla. Man får peppa sig själv. 10 klunkar! KÖR.
Då funkar det för tävlingshjärnan!

Nog och returnerad mat. Jag har sjukt mkt att stå i inför morgondagen. Jossi fyller år och det ska firas. Halvgamla JOSEFINE.:) Såklart fortsätter kalaset på aveny och Redhouserumble. Lördagen nalkas dop!
Ingen tid för att känna magkrämpor. NU kör vi.


Förra årets fin M-J och finÅslinskan!








Kommentarer
Postat av: Jossi

Hjälp! vilken bild! :D

2012-03-01 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!