Hizbollah Rock ´n Rollah

Woop Woop!
 
Kära livsdräpare!

Återfunnen och återkommen till holken i y-län.

Summerar lite kort över vad me myself and I hunnit med i helgen.

*Kalas
*Redhouserumble
*Dop

Tårtmakerska fick bli jag. Bronk and Cake bakery



Födelsedagsbarnet var Jossi !



Tårtan blev svart och vit:


Bara flera nyanser av brunt i den efter order från halvgamlingen;)

Sen blev det redhouserumble på aveny:



Sen åkte jag till östersund med papa:
(mjölnäsa efter tunnbröbak ,resten oförsvarbart)




på vägen vid fränsta stod farbror blå:
Burt Morlaes

Men vi fick behålla kronor och fordon.



Väl framme i sunne kyrka skulle lilla Ronja få sina namn:




Elsa Ronja Emilia <3


Därefter levde jag sovandes på kusins soffa och såg på the mask.
(finns många motsägelser i den meningen)




När söndagen nalkades åt jag dregens version av polly och åkte hem till holken:


Hejdå:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!