dromedar och kamel

Haj!

Jag har fått en jättefin klänning av mor.
Vit och svart, med naken rygg.

Det som är synd är bara att brösten till att bära upp den får köpas separat!!

Imorgon tänkte jag faktiskt klä mig i den, då jag blivit uppringd av ModelLab.
Noggrannt utvald, fick dom ju det att låta.
Men jag vet ju inte direkt om fallet är så då timrå inte direkt besitter en överdriven population. Men jag lät mig hållas och tackade ja. Kanske blir kul.

Tänkte försöka sova en skvätt så man inte ser ut som en riktigt gatluder imorn med påsar att plocka burkar i.
Men man är ju ingen sömnens mästare. Misstänker att glasskålen jag frossade i mig nyss inte hjälper mig till stock-sömn.

anyhow. Helgen blir nog bra. Hoppas jag!

Wish me luck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!