Team namnlös

I aint nooo hollaback girll!

Tisdagspläderingen har handlat om att komma fram till det här med lagnamn.

Jag och mina tjejer ska gå/springa/kräla/skrindas runt Vårrusets bana i år.
Skitkul tycker jag, och skitkul att ni ställer upp:P

Som ett lag i en `tävling´ behöver man ju ett slagkraftigt namn. Och jag lämnar inget åt slumpen. Detta har resulterat i tankegångar utöver det vanliga, håravfall har förekommit, i ett passande och rikt namn på vår  härliga sextett.
Jag har helt klart brainstormat ordvärldens alla dimensioner för att finna  det som klangar bäst på oss.

Det är sista dagen idag och jag känner pressen. Men en del bra titlar har flygit i valaatmosfären :)

Jag bugar mig ned och tar nu till allmänhetens långa arm för råd och tips på ett rivigt, finurligt och checkt namn.
haha. Och Gruppsex utesluter jag av för välanvända anledningar.

Dags att snyta kranen och ställa in sig på löpträning med laget som har ett namn.

Snart helg med mycket att stå i.

Rock ON




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!