Muriel and the huntsman

Jag ringer på fredag, så ses vi på Lördag!
 
Moi moi små knattar!
 
Sitter och filurar över morgondagens aktiviteter.. Stor eller liten ponny. Platt eller runt trä etc.
Jag ska iväg med laget för en dag bland hovar och flätade manar.
Det här med ridning är kanon.
Men så är det ju med hästar, att tillägga!
Det ju inte heller någon handrabba att dra om den skulle skena iväg. Också ett plus till motorfordon.
 
Men förövrigt ska det bli kul med gnäggande fyrbentingar. Efter nalkas det  brännboll och lite grillning...men för mig bli jag placerad i dubbade skor och spelar ett parti match med juniorerna. Men lite frisk luft och liniment kan vara bra för att orka med en helkväll med teamet i fråga.
Det blir gomiddag på brandstation och nån drink för att tacka av våra fantastiska tränare som lämnar oss i fotbollsdjungeln. Jag är ännu osäker om jag ska fortsätta hänga i någon gren  eller om jag förankrar mig på nåt centralt gym. Men nu är nu, sen är sen.
 
Just nu är det fredag. Och siktar på nån sort lugnare sådan för att orka med morgondagens alla moment. Tar ev en tur till cowland för lite besök.
 
Break a leg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!